Державний навчальний заклад "Шумське професійно-технічне училище"

Про важливість зошитів

Зошит- один із засобів викладати на папері свої думки, перевірити свої знання,  культуру, вихованість. Саме тому, таким важливим залишається його ведення. Центром дисципліни і порядку учнівського самоврядування серед здобувачів освіти проведено рейд-огляд "Мої зошити-моє обличчя". Найкращих зошитів виявилось багато. Усім бажаємо старань!

Знайди потрібні інструменти

18 березня проведено виставку тематичної і методичної літератури з будівельних професій. Майстер виробничого навчання Швець Н.Н. провела урок-гру "Знайди потрібні інструменти".

День добровольця: Шануємо тих, хто обрав шлях служіння

Щороку 14 березня Україна відзначає День українського добровольця. Це день, коли ми вшановуємо мужність і героїзм тих, хто першим став на захист нашої країни, хто за покликом серця, добровільно, без вагань і сумнівів, став на захист Батьківщини. Добровольці – це не просто воїни, це – символ незламності українського духу, це – приклад самовідданості та патріотизму. Вони – наша гордість і опора, вони – ті, хто пише новітню історію України. У цей день ми схиляємо голови перед пам'яттю полеглих героїв, висловлюємо щиру вдячність усім добровольцям, які сьогодні захищають нашу землю, і підтримуємо тих, хто потребує нашої допомоги. Державний навчальний заклад "Шумське професійно-технічне училище" пишається своїми випускниками та працівниками, які стали на захист України.

Тиждень професії "Муляр, штукатур, маляр"2025

17 березня розпочався тиждень професії "Муляр, штукатур, маляр". Учні оформили стінгазети. Викладач ПТП Остап’юк О.І. провів вікторину "Цікаво про будівництво".

Тиждень професії "Муляр, штукатур, маляр" 2025

 

Відкриті уроки виробничого навчання

Відкриті уроки виробничого навчання:  «Випікання і декорування кондитерських виробів з різних видів тіста» - (майстер виробничого навчання Мельник Г.П.); «Приготування желе у різних техніках»-(майстер виробничого навчання Тимощук О.Я.) знайомлять з  мистецтвом приготування кондитерських виробів, які  є водночас привабливою та складною справою, оскільки передбачає як створення якісних і смачних солодощів, втілення творчого задуму художника-кондитера, так і демонстрацію власних творчих можливостей, зокрема приклад для наслідування іншими. Сьогодні компетентний кондитер повинен вміти: розраховувати необхідну кількість сировини для приготування желе, тіста, начинок і оздоблюваних напівфабрикатів; готувати різноманітні види тіста (замішувати, збивати, розкачувати), кремів і начинок із дотриманням відповідних санітарних норм і правил; наповнювати борошняні кондитерські вироби начинками та прикрашати їх оздоблювальними напівфабрикатами; працювати з кондитерським інвентарем, інструментами та устаткуванням з дотриманням безпечних умов праці; застосовувати сучасні виробничі технології під час приготування кондитерських виробів і їхнього оздоблення; зберігати сировину та готову продукцію з використанням оптимального температурного режиму; пакувати та маркувати готові кондитерські вироби для відправлення їх на реалізацію. Крім того, кондитерська справа потребує творчого підходу, фантазії, витонченого смаку, власного стилю та художніх навичок.Відкритий урок виробничого навчання «Приготування і оформлення холодних закусок» проведений майстрами  виробничого навчання Данильчук Ю.К., Токарчук І.В.  дав можливість опанувати майбутнім кваліфікованим робітникам  професійними компетентностями приготування і оформлення холодних закусок.  Сучасний кухар має із задоволенням виготовляти холодні закуски, захоплюватися кулінарією, запам’ятовувати велику кількість рецептур,відчувати смакові відтінки  компонентів, прогнозувати їхні найбільш вдалі поєднання, що користуватимуться максимальним попитом серед споживачів.Представлені уроки виробничого навчання різні за типом, видом та формоюорганізації з використанням сучасних педагогічних та виробничих технологій.

Початок польових робіт

Сучасна техніка НПЦ Допомагає здобувачам освіти опанувати практичну складову професії «Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва». Під час навчання учні закривали вологу, провели перше підживлення пшениці.