Відкритий урок математики
Сьогодення від системи
Освіти чекає випускника який самостійний у виборі і прийнатті рішень; готовий діяти в нестандартних ситуаціях; володіє ключовими компетентностями і
компетентностями в різних галузях знань. Такі питання розглядаються на засіданнях методкомісії викладачів природничо-математичного циклу. 30 січня2018р.
Проведено відкритий урок математики(викладач ЧолинецьН.М)
З теми «Перпендикулярність прамих і площин у просторі». На даному уроці особлива увага звернута на практичне застосуваня поняття перпендикулярності. Учні одержали історичну довідку про впровадження символа перпендикулярності та ознайомитися з «П початками» Євкпіда ,де викладено теорію перпендикулярності. Учні працювали в парах,моделювали перпендикулярність прямих;перпендикулярність прямої і площини;перпендикулярність прямої ознака і теореми. Також було презентовано модель теореми Піфагора,яка застосовувалася при розв’язанні задач з даної теми.